duminică, 19 decembrie 2010

winter nails

3 comentarii:

  1. Aho , aho , prieten bun ,
    care stai pe mess acum ,
    Ia opreste-te din scris
    si asculta ce-am de zis .

    Sper sa nu imi dai ignor(e)
    ca iti spun un plugusor .

    N-am intrat sa te stresez,
    am intrat sa iti urez
    La multi ani si fericire ,
    liste de ID-uri pline!


    Catelus cu paru' cret
    sa ai jeepul in cotet
    si o vila cu piscina ,
    pe Madona ca vecina ,
    o lopata pentru bani ,
    La anu' si la multi ani!


    Eu , cu drag .

    RăspundețiȘtergere
  2. wow! m-ai shokat! ai spus tu k imi vei face ceva urare, da' nu ma ashteptam sa fie una asa d faina, si p deasupra si cu rime. Mersi mult! T pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice mani!

    You recieved the stylish blogger award!: http://nailartcreations.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere